Strona startowa

Drukuj

Lista pieniędzy, zestawienia

Wykonaj raport

Jest to polecenie uruchamiające wybrany przez użytkownika raport. W oknie Wybór wydruku można wybrać z listy jeden z dostępnych raportów:

 

Zestawienie wybranych dokumentów

Polecenie, uruchamiające wydruk listy wybranych dokumentów płatności. Standardowy raport Lista pieniędzy drukuje dane firmy (nazwa, adres, NIP), a dla każdego dokumentu – liczbę porządkową, znacznik, numer, datę, kod kontrahenta, wartość, opis dokumentu i kod użytkownika wystawiającego dokument.

 

Płatności za okres

Zestawienie to prezentuje podsumowanie dokumentów płatności dotyczących płatności. Zestawia dane firmy (nazwa, adres, NIP), a dla każdego kryterium grupowania (Podsumowanie co...) – nazwę kryterium oraz sumy wpłat i wypłat. Z zestawienia tego można wywołać zestawienie prezentujące dane dla wybranego kryterium grupowania (Dzień, Miesiąc, Rejestr, Użytkownik),a w przypadku, gdy kryterium grupowania nie zostało określone, można przejść do okna kontrahenta lub okna dokumentu (płatności).

 

Należności i zobowiązania za okres

Zestawienie to prezentuje podsumowanie dokumentów płatności dotyczących rozrachunków. Zestawia dane firmy (nazwa, adres, NIP), a dla każdego kryterium grupowania (Podsumowanie co...) - nazwę kryterium oraz sumy należności i zobowiązań. Z zestawienia tego można wywołać zestawienie prezentujące dane dla wybranego kryterium grupowania (Dzień, Miesiąc, Rejestr, Użytkownik), a w przypadku, gdy kryterium grupowania nie zostało określone, można przejść do okna kontrahenta lub okna dokumentu. Kwoty mogą być prezentowane w walucie lub złotych.

 

Raporty płatności

Po wybraniu tego polecenia otwierane jest okno Raporty płatności, w którym wyświetlana jest lista raportów płatności spełniających podane kryteria wyboru.

 

Zestawienia wszystkie

Polecenie to otwiera okno prezentujące wszystkie zestawienia dostępne w kartotece. Z okna tego można wykonać dowolne z tych zestawień oraz określić, które z nich mają być widoczne na liście wyboru.