Przycisk Ustawienia (Ctrl+5) otwiera okno kartoteki ustawień.
Okno to umożliwia ustalanie parametrów pracy programu. Aby uzyskać informacje o konkretnym parametrze, należy go kliknąć.
Ustawienia - Reprezentuje korzeń drzewka ustawień, czyli najwyższy poziom hierarchii.
Dane firmy - Umożliwia wpisywanie i modyfikowanie danych firmy niezbędnych do drukowania dokumentów i identyfikowania firmy w systemie.
Wystawianie faktur w imieniu - Umożliwia konfigurację wystawiania faktur w imieniu innego podmiotu.
Drukarki - Umożliwia ustalanie i modyfikowanie parametrów drukarek oraz krojów pisma wykorzystywanych w raportach
Formy płatności - Umożliwia określenie formy płatności we wszystkich miejscach wykorzystania rejestru płatności.
Kursy walutowe - Umożliwia wpisywanie kursów dla walut o symbolach ustalonych w słowniku Waluty.
Nazwy pól - Umożliwia wprowadzenie nazw pól dodatkowych dla wybranych formatek.
Opisy dokumentów - Umożliwia zapisywanie najczęściej stosowanych w firmie opisów dokumentów poszczególnych typów
Parametry pracy - umożliwiają przyjęcie takich ustawień dla każdej ze zdefiniowanych firm, aby wystawianie dokumentów przebiegało w niej możliwie najsprawniej.
Słowniki - Umożliwia zapisanie w systemowych słownikach własnych danych używanych wielokrotnie w różnych miejscach programu.
Słowniki pól - Umożliwia dodawanie słowników dla dodatkowych pól w kartotekach kontrahentów i towarów.
Stawki VAT - Umożliwia wpisywanie nowych i modyfikowanie istniejących wysokości stawek podatkowych.
Typy dokumentów - Umożliwia tworzenie i modyfikowanie definicji typów wystawianych dokumentów.
Typy rejestrów - Umożliwia tworzenie i modyfikację rejestrów dokumentów
Użytkownicy - Umożliwia rejestrowanie i modyfikowanie danych użytkowników uprawnionych do pracy z danymi wybranej firmy
Admin - Umożliwia rejestrowanie i modyfikowanie danych użytkownika zarejestrowanego jako administrator (Admin) |
Współpraca z MK
Umożliwia określenie warunków współpracy z programem księgowym.
Współpraca z Symfonią
Connect
Okno umożliwia konfigurację wymiany danych za pomocą Connect.
Symfonia e-Deklaracje
Panel konfiguracji współpracy z programem Symfonia 2.0 e-Deklaracje w zakresie wysyłki raportów JPK. Więcej informacji >>
Symfonia e-Dokumenty
Umożliwia określenie warunków współpracy z programem e-Dokumenty. Więcej informacji >>
Znaczniki
Umożliwia tworzenie i modyfikowanie opisów umieszczonych przy graficznych symbolach, które mogą być przypisane do wybranych pozycji kartotek, rodzajów lub rejestrów pieniężnych.
Symfonia
Otwiera okno prezentujące informacje kontaktowe producenta.