Informacje podstawowe > Programy Systemu Symfonia

Drukuj

Programy Sage Symfonia 2.0

Sage Symfonia to system kompleksowo wspomagający zarządzanie firmami o dowolnym profilu działalności. Tworzą go programy:

 

Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość

Program realizuje wszystkie zasadnicze operacje księgowe począwszy od budowania planu kont i łatwego księgowania raportów, poprzez automatyczny bilans zamknięcia, pełne rozrachunki i rozliczenia aż do gotowych lub definiowanych przez użytkownika zestawień i sprawozdań.

 

Sage Symfonia Analizy Finansowe

Program wspomaga pracę analityka finansowego, umożliwiając przeprowadzenie dodatkowych analiz różnorodnie agregowanych danych, zaewidencjonowanych w programie Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość.

 

Sage Symfonia 2.0 Handel

Program wspomaga sprzedaż i zarządzanie gospodarką magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Wystawia wszystkie niezbędne dokumenty: sprzedaży, magazynowe i zakupu. Pozwala zaplanować i prowadzić określoną politykę sprzedaży. Obsługuje drukarki fiskalne.

 

Sage Symfonia 2.0 Kadry i Płace

Program zarządza płacami oraz danymi kadrowymi pracownika i firmy. Umożliwia prowadzenie kompletnej dokumentacji kadrowo-płacowej. Wspomaga planowanie, ewidencję czasu pracy i płac (umożliwia wykorzystanie danych z modułu kadrowego do automatycznego naliczania płac).

 

Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe

Program ułatwia ewidencjonowanie i amortyzowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Ewidencjonuje i umarza niskocenowe składniki majątku. Prowadzi ewidencję miejsc użytkowania środków. Obsługuje ulgi inwestycyjne.

 

Wszystkie programy działają samodzielnie lub wzajemnie współpracują.

 

Zobacz także:

Współpraca z innymi programami