Lista raportów > Zapisy na kontach | | Drukuj |
Sposób uruchomienia raportu
Zakładka Księgi z menu zakładkowego Raporty, polecenie Zapisy na kontach.
Funkcja
Raport zestawia zapisy na kontach w przedziale określonym przez użytkownika w polach Od: i Do:.
Opcje
Można zestawiać zapisy syntetyk bądź analityk w wybranym przez użytkownika zakresie kont.
Wybierz rodzaj wydruku: graficzny lub tekstowy.
Wydruk bez ramek – możesz zmieniać wygląd wydruku z roboczego (pole zaznaczone) na końcowy (pole wyczyszczone). Jest to istotne w przypadku, gdy drukujesz to zestawienie na drukarce igłowej lub laserowej z małą pamięcią.
Pole Do pliku jest dostępne tylko po wybraniu wydruku tekstowego. Umożliwia zapisanie raportu w postaci pliku pod wybraną nazwą.
Raport może uwzględniać przeksięgowania końca roku.
W zestawieniu mogą się pojawić konta przeciwstawne.
W polach Od i Do należy określić przedział czasowy (wybierając z rozwijanej listy odpowiednie okresy), który zostanie uwzględniony w zestawieniu. Lista okresów zależy od aktualnej daty dla programu. Znajdą się na niej tylko okresy z bieżącego roku obrachunkowego. Jeżeli data dla programu będzie wcześniejsza niż data początku roku obrachunkowego, lista okresów będzie pusta.