Lista raportów > Zapisy na kontach

Drukuj

Zapisy na kontach

Sposób uruchomienia raportu

Zakładka Księgi z menu zakładkowego Raporty,  polecenie Zapisy na kontach.  

 

Funkcja

Raport zestawia zapisy na kontach w przedziale określonym przez użytkownika w polach Od: i Do:.

 

Opcje

Można zestawiać zapisy syntetyk bądź analityk w wybranym przez użytkownika zakresie kont.

 

Wybierz rodzaj wydruku: graficzny lub tekstowy.

 

Wydruk bez ramek – możesz zmieniać wygląd wydruku z roboczego (pole zaznaczone) na końcowy (pole wyczyszczone). Jest to istotne w przypadku, gdy drukujesz to zestawienie na drukarce igłowej lub laserowej z małą pamięcią.

 

Pole Do pliku jest dostępne tylko po wybraniu wydruku tekstowego. Umożliwia zapisanie raportu w postaci pliku pod wybraną nazwą.

 

Raport może uwzględniać przeksięgowania końca roku.

 

W zestawieniu mogą się pojawić konta przeciwstawne.

 

W polach Od  i Do należy określić przedział czasowy (wybierając z rozwijanej listy odpowiednie okresy), który zostanie uwzględniony w zestawieniu. Lista okresów zależy od aktualnej daty dla programu. Znajdą się na niej tylko okresy z bieżącego roku obrachunkowego. Jeżeli data dla programu będzie wcześniejsza niż data początku roku obrachunkowego, lista okresów będzie pusta.