Lista raportów > Systemowy graficzny - księgi | | Drukuj |
Sposób uruchomienia raportu
Pasek nawigacji: Dokumenty [Ctrl+1] > Przeglądanie > Księgi > Drukuj (Ctrl+p) > Systemowy graficzny - księgi.
Funkcja
Wynikiem działania raportu jest zestawienie dokumentów zaksięgowanych .
Na pierwszej stronie raportu pojawia się legenda, informująca o opcjach zadeklarowanych w oknie dialogowym Kryteria wyszukiwania dokumentów zaksięgowanych.
Kolejne kolumny prezentują: miesiąc, datę, nr ewidencyjny, treść dokumentu i kwotę.
Na ostatniej stronie raportu drukowana jest suma kwot wszystkich zestawionych dokumentów.
Opcje
W zależności od opcji wybranej w oknie Drukuj można otrzymać:
•wydruk wszystkich wyselekcjonowanych pozycji,
•wydruk pozycji zaznaczonych (ze znaczkiem "v" w pierwszej kolumnie w oknie),
•wydruk pojedynczej, bieżącej pozycji (tej, na której jest niebieski pasek).
Duża ilość dokumentów może znacznie wydłużyć czas wykonania raportu.