Strona startowa

Drukuj

Cechy dokumentu / strony zapisu (okno dialogowe)

Okno dialogowe pozwala nadać lub usunąć cechy dokumentu albo strony zapisu.

Można je wywołać klikając przycisk Cechy lub Cechy zapisu w oknie wprowadzania dokumentu.

 

Cecha dokumentu Dodatkowy zapis pozabilansowy oraz cecha zapisu Zapis poza kręgiem kosztów nadawane są przez program automatycznie i nie można ich przypisać samodzielnie.

 

Elementy okna

Nadane cechy

Zawiera listę cech nadanych dokumentowi lub stronie zapisu.

Wszystkie cechy

Zawiera listę wszystkich zdefiniowanych cech dla dokumentów lub stron zapisu.

 

 

Przyciski poleceń:

< Nadaj – nadaje wskazane na liście cechy dokumentowi lub stronie zapisu.

Usuń > – usuwa wskazaną cechę dokumentu lub strony zapisu.

OK – zamyka okno zapisując wprowadzone zmiany.

Anuluj – zamyka okno bez wprowadzania zmian.

Pomoc – wywołuje pomoc kontekstową dla tego okna.

Nowa – otwiera okno dialogu Nowa cecha umożliwiając dodanie do listy cech definicji nowej cechy.

Kasuj – usuwa cechę wskazaną na liście Wszystkie cechy. Możesz usunąć tylko cechę, która nie została jeszcze wykorzystana w opisie dokumentów.

 

 

Zobacz także:

Aby określić cechy dokumentu

Aby określić cechy strony zapisu

Aby usunąć cechę dokumentu

Aby usunąć cechę zapisu