Kartoteki > Kartoteka Osoby > Lista osób | | Drukuj |
W lewej górnej części okna znajdują się przyciski umożliwiające zarządzanie elementami znajdującymi się w oknie.
Dodaj – umożliwia wprowadzanie danych nowej osoby, okno przestawia się w tryb edycji.
Usuń – usuwa wybraną osobę użytkownika z listy.
Filtr – pozwala filtrować osoby na liście pod kątem czy dana osoba jest użytkownikiem, pracownikiem lub osobą kontaktową kontrahenta.
Kolumny – pozwala wybierać, które kolumny tabeli będą prezentowane w oknie listy osób. Jeżeli pole wyboru będzie zaznaczone, to kolumna związana z tym polem będzie widoczna. Jeśli pole nie będzie zaznaczone, to kolumna nie będzie widoczna.
Udostępnienie – otwiera okno w którym można wprowadzić informacje dotyczące udostępnienia danych osobowych wybranych na liście osób.
Zmiana źródła danych – przycisk otwiera okno grupowej zmiany źródła danych.
Anonimizuj wszystkie dane – uruchamia operację anonimizującą dane osobowe wszystkich osób w systemie (nie obejmuje danych w e-Teczce, deklaracji w Repozytorium Dokumentów oraz danych w Contact Manager). Anonimizacja dotyczy tylko tych danych, dla których upłynął czas przechowywania. Użytkownik wykonujący anonimizację musi mieć nadane prawo Anonimizacja danych osobowych (grupa Prawa modułu: Wspólne > Rodzaj: Prawa w kartotece Pracownicy i Osoby). Anonimizacja danych osobowych >>
Lista anonimizacji – otwiera okno informujące o statusie realizacji zleconych anonimizacji danych osobowych.
W trybie prezentacji w oknie widać tabelę z listą osób zarejestrowanych w systemie. Nagłówkami tabeli są dane osoby wprowadzone do systemu:
Imię – wpisuje się imię osoby wprowadzanej do systemu,
Nazwisko – wpisuje się nazwisko osoby wprowadzanej do systemu,
NIP – wpisuje się NIP osoby wprowadzanej do systemu,
PESEL – wpisuje się PESEL osoby wprowadzanej do systemu,
Miejscowość – wpisuje się miejsce zamieszkania osoby wprowadzanej do systemu,
Użytkownik – określa status osoby w aplikacji jako użytkownika,
Pracownik – określa status osoby w aplikacji jako pracownika,
Osoba kontaktowa – określa status osoby w aplikacji jako osoby kontaktowej,
W prawej części okna pojawiają się różne dane, zależne od zakładki wybranej przez użytkownika:
•Udostępnianie danych osobowych
Zobacz również: