Okno Lista e-Deklaracji jest wywoływane z modułu Finanse i Księgowość z okna kartoteki deklaracji podatkowych, po naciśnięciu przycisku Lista e-Deklaracji.
W oknie prezentowane są szczegółowe informacje dotyczące wygenerowanych w formie elektronicznej deklaracji podatkowych – tzw. e-deklaracji.
W module Finanse i Księgowość można:
•utworzyć e-deklarację w formacie pliku .XML,
•wysłać e-deklarację do Repozytorium Dokumentów (kliknięciem przycisku Wystaw eDeklarację z menu Operacje w oknie danej deklaracji podatkowej),
•przeglądać szczegóły danej e-deklaracji w jej oknie informacyjnym
•przeglądać informacje o wystawionych e-deklaracjach na liście e-Deklaracji,
•zarządzać e-deklaracjami przy pomocy funkcji dostępnych na liście e-Deklaracji (m.in. sprawdzić poprawność, usunąć, podpisać, wysyłać, potwierdzić, wyszukać).
Warunkiem koniecznym korzystania z takich możliwości jest zainstalowanie modułu Repozytorium Dokumentów.
Zagadnienia dotyczące sporządzania i zarządzania e-deklaracjami zostały dokładnie opisane w pomocy modułu Repozytorium Dokumentów.
Zobacz także: