Okno otwiera się w oknach: Kartoteka kontrahentów, Kartoteka pracowników, Kartoteka urzędów oraz Rozrachunki (Kontrahenci, Pracownicy, Urzędy, Pozostałe konta, Wszyscy, Masowe płatności), a następnie polecenia Ustawianie znacznika.
W zależności od powyższego wyboru pozwala na:
•Ustawianie znacznika dla wybranych kontrahentów,
•Ustawianie znacznika dla wybranych pracowników,
•Ustawianie znacznika dla wybranych urzędów,
•Ustawianie znacznika dla wybranych transakcji (rozrachunków).
W polu Znacznik wystarczy wybrać z rozwijanej listy element graficzny dla wyróżnienia wskazanej (wskazanych) pozycji w danej kartotece lub na liście rozrachunków.
OK – akceptacja, przypisanie znacznika do pozycji kartoteki/ transakcji (znacznik będzie wyświetlany na ekranie, możliwy do wydrukowania w raportach/ zestawieniach).
Anuluj – rezygnacja, anulowanie zmiany.