Strona startowa

Drukuj

Kryteria wyszukiwania dokumentów w rejestrach

Można wyszukiwać dokumenty według osoby wprowadzającej, okresu sprawozdawczego, typu rejestru i dokumentu, kontrahenta bądź kwoty VAT. Wypełnienie pola (pól) oznacza zawężenie przeszukiwania do dokumentów spełniających podany warunek.

Jeżeli chcesz przeglądać dokumenty z bufora ujęte w rejestrach, zaznacz pole wyboru Uwzględnij dokumenty w buforze.

W ramce Osoba wprowadzająca możesz wybrać wszystkie (osoby) bądź jednego użytkownika, który wprowadził dane do rejestru VAT.

Okres rejestru – możesz przeglądać dokumenty wprowadzone w wybranych okresach, bez okresu, rozliczane zapłatą czy też rozliczane terminem płatności, maksymalnie na przestrzeni roku obrachunkowego.

W opuszczanym polu listy Typ rejestru pojawią się wszystkie rejestry zdefiniowane w programie, a na liście Typ dokumentu – wszystkie zdefiniowane dokumenty. Po wybraniu typu dokumentu możesz wpisać jego Numer ewidencyjny.

Zaznaczając pola UE i/lub Usługa możesz wyselekcjonować rejestry ze specjalnymi znacznikami UE i Usługa. Z rozwijanej listy Znacznik możesz wybrać znacznik, którym zostały oznaczone poszukiwane dokumenty.

Możesz wpisać w polach edycyjnych Od oraz Do zakres wartości interesującej Cię Kwoty VAT rejestru.

Jeżeli chcesz wyszukać określonego kontrahenta, podaj w polu Skrót, NIP lub Numer informacje zgodne z zapisem pozycji kontrahenta w kartotece. Jeśli nie pamiętasz danych kontrahenta, wybierz przycisk umieszczony obok pola, wskaż kontrahenta w kartotece, a potem przycisk Użyj. Jeżeli chcesz przeglądać dokumenty związane ze wszystkimi kontrahentami, nie wypełniaj żadnego pola w ramce Kontrahent.

Po zdefiniowaniu kryteriów wyszukiwania wybierz przycisk Szukaj.

Jeżeli chcesz usunąć wszystkie warunki wyszukiwania, możesz skorzystać z przycisku Zeruj.

 

Zobacz także:

Lista dokumentów w rejestrze