Strona startowa

Drukuj

Symfonia KSeF

Symfonia KSeF to usługa internetowa za pośrednictwem, której program Finanse i Księgowość obsługuje wymianę dokumentów (faktur ustrukturyzowanych) z Krajowym Systemem e‑Faktur.

 

Symfonia KSeF obecnie współpracuje z serwisem demonstracyjnym Krajowego Systemu e‑Faktur i nie ma skutków prawnych.

 

W odróżnieniu od programu Handel, program Finanse i Księgowość umożliwia tylko odbiór dokumentów z Symfonia KSeF.

 

Rozpoczęcie pracy

Rozpoczynając pracę z Symfonia KSeF przed pierwszą wysyłka należy:

Utworzyć konto użytkownika w Symfonia KSeF

Utworzyć organizację

Skonfigurować połączenie z programem Finanse i Księgowość

Ustawić sposób uwierzytelnienia w Krajowym Systemie e-Faktur

Nadać użytkownikom uprawnienia do pracy z dokumentami w Krajowym Systemie e-Faktur

 

Administracja aplikacją Symfonia KSeF (zarządzanie użytkownikami i firmami) dostępna jest wyłącznie przez przeglądarkę internetową pod adresem https://app.symfonia.pl/admin/

 

Odbiór faktur z KSeF

Obiór faktur ustrukturyzowanych z Krajowego Systemu e-Faktur do Symfonia KSeF możliwy jest zarówno bezpośrednio z programu Finanse i Księgowość jak również za pomocą przeglądarki internetowej. Natomiast wymiana dokumentów między programem Finanse i Księgowość a Symfonia KSeF wykonywana jest wyłącznie z aplikacji Finanse i Księgowość.

 

Odbiór dokumentów z KSeF

Dokumenty zakupowe w Symfonia KSeF

 

Zaimportowane do programu Finanse i Księgowość dokumenty z KSeF zapisywane są w buforze i mają już wypełnione rozrachunki.