Konfiguracja > Ustawienia - Wnioski > Tworzenie nowego wniosku o dodatkowy zasiłek opiekuńczy z powodu zamknięcia żłobka, przedszkola lub szkoły w związku z pandemią COVID-19 | | Drukuj |
1.Przygotuj system Symfonia ERP Kadry i Płace zgodnie z opisem w Centrum Pomocy Symfonii.
2.Przejdź do Symfonia ERP e‑Pracownik i wykonaj synchronizację
3.W menu Ustawienia > Wnioski > Wnioski w polu Wyszukaj, wpisz Praca zdalna.
4.Kliknij w wiersz z szukanym wnioskiem.
5.W polu opis zaznacz cały tekst i zmień na "Opieka nad chorym dzieckiem o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy o świad, pien. z ubezp. społ. w razie choroby i macierzyństwa. Dodatkowy zasiłek opiekuńczy z powodu zamknięcia żłobka, przedszkola lub szkoły w związku z pandemią COVID-19.".
6.W polu Kategoria kliknij i wybierz aktywną grupę Nieobecności.
7.W polu ikona wpisz local_hospital.
8.Zaznacz Pokaż zdarzenia z konfliktów na liście wniosków i na kalendarzu.
9.W polu Ilość dni wstecz wpisz 30.
10.Ustaw kolor wniosku wyświetlony na kalendarzu.
11.W polu Typ akceptacji wniosku wybierz Według struktury i dodatkowo Według roli i w polu Role wybierz Kadry i Płace.
12.Zaznacz pole Koliduj z zapisami RCP w tym samym czasie.
13.W polu Notatka - Anulowanie / Odrzucenie zaznacz Wymagane.
14.W polu Zastępca zaznacz Opcjonalne.
15.Przejdź na zakładkę E-mail i zaznacz Włącz usługę e-mail.
16.Kliknij przycisk Zapisz.
17.Wykonaj synchronizację.