Konfiguracja > Ustawienia - Wnioski > Powiadomienia E-mail | | Drukuj |
W zakładce E-mail istnieje możliwość aktywacji wysyłania powiadomień o zmianie statusów wniosków (do użytkowników, biorących udział w procesie akceptacji), po zaznaczeniu parametru Włącz usługę e-mail.
Odznacz opcję Wysyłaj powiadomienia aby pominąć wysyłkę konkretnego powiadomienia.
Treści powiadomień zależą od statusu wnioski i wykonanej akcji na wniosku.
Treści można modyfikować dla każdego wniosku osobno.
W treści powiadomień można wykorzystać systemowe wyrażenia:
•APPLICATION_ACCEPTANCE_USER (Użytkownik, na którego akceptację oczekuje wniosek.)
•APPLICATION_LAST_ACCEPTANCE_USER (Użytkownik, który wykonał akcję na wniosku - np. zaakceptował lub odrzucił wniosek.)
•APPLICATION_DATES (Okres, na który został złożony wniosek.)
•APPLICATION_NAME (Nazwa wniosku.)
•APPLICATION_SUBSTANTIATION (Uzasadnienie wpisane przez użytkownika podczas składania wniosku.)
•APPLICATION_NOTE (Notatka, którą wprowadził użytkownik akceptujący lub odrzucający wniosek.)
•APPLICATION_OWNER (Użytkownik, którego wniosek dotyczy.)
•APPLICATION_DEPUTY (Zastępca wskazany podczas składania wniosku.)
•OWNER_POSITION (Stanowisko użytkownika, którego wniosek dotyczy.)
•OWNER_DEPARTMENT (Dział użytkownika, którego wniosek dotyczy.)
•ACCEPTANCE_USER_POSITION (Stanowisko użytkownika, na którego akceptację oczekuje wniosek.)
•ACCEPTANCE_USER_DEPARTMENT (Dział użytkownika, na którego akceptację oczekuje wniosek.)
•LAST_ACCEPTANCE_USER_POSITION (Stanowisko użytkownika, który wykonał ostatnią akcję na wniosku.)
•LAST_ACCEPTANCE_USER_DEPARTMENT (Dział użytkownika, który wykonał ostatnią akcję na wniosku.)
•DEPUTY_POSITIONDEPUTY_DEPARTMENT (Dział zastępcy wybranego na wniosku.)
Zmiany dokonywane w treści powiadomień nie są automatycznie kopiowane do innych wniosków.
Zmiany dokonywane w treści powiadomień nie są kopiowane do innych firm.
Jeżeli chcesz aby zmieniony szablon wniosku był użyty we wszystkich aktywnych wnioskach w danej firmie, użyj przycisku: