Wnioski > Akceptacja wniosku

Drukuj

Akceptacja wniosku

Po otrzymaniu powiadomienia o zastępstwie i zalogowaniu do portalu, pojawi się czerwona kropka przy menu "Wnioski" oznaczająca, że oczekują wnioski, które wymagają twojej reakcji.

 

1.Kliknij w zakładkę Wnioski i odszukaj na liście interesujący cię wniosek.

 

unnamedIRBTKQJS

 

2.Jeżeli na liście znajduje się więcej wniosków lub nie możesz z jakiejś przyczyny odszukać właściwego wnioski skorzystaj z przyciski Pokaż tylko ważne. Lista zostanie odfiltrowana tylko do wniosków, które oczekują twojej uwagi.

3.Na liście wniosków kliknij w wiersz z wyszukanym wnioskiem.

4.Jeżeli użytkownik dołączył pliki, które mogą mieć wpływa na twoją decyzję o akceptacji bądź odrzuceniu wniosku, kliknij w nazwę załącznika. System poprosi o wskazanie lokalizacji, w której pobierze plik. Jeżeli przeglądarka nie otworzy pliku automatycznie, odszukaj folder i otwórz ściągnięty wcześniej plik.

 

unnamedFL0JPGA2

 

Dla wniosku dostępne są akcje:

Akceptacja wstępna – Po akceptacji, wniosek trafi na wyższy poziom. Oznacza, to, że wniosek otrzyma status Akceptacja przełożonego i nie zostanie zmieniony do czasu, kiedy któryś z przełożonych wyżej w hierarchii, nie zaakceptuje finalnie wniosku.

Akceptacja finalna – Po akceptacji, wniosek zostanie finalnie zatwierdzony i trafi do rozliczenia. Wniosek otrzyma status Zaakceptowany, a jeżeli jest zintegrowany z systemem Symfonia ERP Kadry i Płace, zmieni automatycznie status na Oczekiwanie na wysłanie do ERP. Po wczytaniu wniosku, do Symfonia ERP Kadry i Płace, status zmieni się na Wysłano do ERP.

Odrzuć – Po odrzuceniu, wniosek zmieni status na odrzucony i nie będzie brany pod uwagę podczas sprawdzania kolizji z innymi wnioskami.

 

Oczekując na zmianę statusu wniosku, nie musisz odświeżać przeglądarki. Dzięki użytej technologii "Real-time database" zmienione dane trafią automatycznie do twojej przeglądarki.

Po akceptacji lub odrzuceniu wniosku, jeżeli wniosek ma włączone powiadomienia email, zostaną wysłane powiadomienie do:

– użytkownika, którego wniosek dotyczy w celu poinformowania, że wniosek został finalnie zatwierdzony/wstępnie zaakceptowany lub odrzucony.

– twojego bezpośredniego przełożonego, z informacją o akceptacji wstępnej i prośbą o akceptację wniosku.

Użytkownik wyżej w hierarchii może finalnie zaakceptować wniosek z pominięciem pracowników niżej w hierarchii.