Dokumentacja techniczna > Jak zgłosić problem? | | Drukuj |
Jeżeli wystąpią trudności związane z programem należy skorzystać z dostępnej pomocy technicznej:
•W podręczniku użytkownika dołączonym do programu. Aby otworzyć podręcznik należy wybrać z menu Pomoc polecenie Podręcznik użytkownika.
•Pomoc kontekstową dla danego modułu można uzyskać poprzez użycie klawisza F1.
•Na stronie internetowej Centrum wsparcia bądź stronie pomocy symfonia.
•Przez kontakt z Działem Wsparcia Technicznego Produktu. Więcej informacji >>
•Przez elektroniczne zgłoszenie problemu. Aby zgłosić problem wybierz z menu Pomoc polecenie Zgłoszenie problemu – opis i instrukcja poniżej.
Pomocne informacje można znaleźć również w opisie zmian w wersji. Aby otworzyć opis wybierz z menu w programie polecenie Pomoc > Aktualności.
Wybór opcji Zgłoszenie problemu uruchamia formularz zgłoszeniowy. W kolejnych oknach należy wprowadzać dane firmy, modułu oraz szczegółowy opis zgłaszanego problemu. Zgłoszenie zostanie przesłane do Działu Wsparcia Technicznego Produktu Symfonia. Skorzystanie z tej funkcji umożliwia m.in.: automatyczne wypełnienie danych związanych z zaistniałymi problemami, utworzenie formularza e-mail oraz przesłanie wypełnionego formularza z dowolnej lokalizacji. Problem przesłany w formie formularza otrzyma indywidualny numer umożliwiający identyfikację. Informacje o numerze oraz potwierdzenie otrzymania zgłoszenia zostaną przesłane zwrotnie na adres e-mail, jeśli taki zostanie wprowadzony w wypełnianym zgłoszeniu problemu.
1.Z poziomu programu wybieramy zakładkę Pomoc i następnie Zgłoszenie Problemu.
2.Uruchamia się formularz zgłoszeniowy, podajemy NIP oraz nazwę firmy.
Pola wymagane oznaczone są (*).
3.Podajemy dane teleadresowe.
4.Podajemy dane wybranej osoby do kontaktu.
5.Upewniamy się czy numer seryjny oraz ścieżka programu są poprawne.
6.W kolejnym oknie opisujemy czego dotyczy zgłaszany problem.
7.Wybieramy informacje które chcemy przekazać do Symfonii.
8.Jeśli na komputerze mamy skonfigurowany program do obsługi poczty mailowej, wybieramy opcję wyślij e-mail Informacje o numerze oraz potwierdzenie otrzymania zgłoszenia zostaną przesłane zwrotnie na numer e-mail który został podany w danych teleadresowych.
W przypadku gdy nie mamy programu do obsługi poczty mailowej, wybieramy przycisk "…" wskazujemy miejsce gdzie chcemy zapisać nasz plik, potwierdzamy przyciskiem Zapisz a następnie przesyłamy go mailem na adres :
Symfonia Start 2.0
[email protected] w przypadku programu Mała Księgowość
[email protected] w przypadku programu Handel
[email protected] w przypadku programu Faktura
Symfonia 2.0
[email protected] w przypadku programu Handel
[email protected] w przypadku programu Handel Sprzedaż
[email protected] w przypadku programu Kadry i Płace
[email protected] w przypadku programu Środki Trwałe
[email protected] w przypadku programu Analizy Finansowe
[email protected] w przypadku programu E-Dokumenty
[email protected] w przypadku programu E-Deklaracje