Wirtualna Symfonia > Pierwsze logowanie

Drukuj

Pierwsze logowanie

Przed rozpoczęciem pracy ze zwirtualizowanymi aplikacjami Symfonii należy zainicjować konto użytkownika przez zalogowanie i zmianę hasła.

 

W tym celu:

1.Otwórz stronę http://portal.office.com.

 

2.Wprowadź adres e-mail użytkownika z dostępem do wirtualizacji, np. [email protected].

 

img_wis_01

 

3.Jeśli jest to pierwsze logowanie użytkownika to w kolejnym oknie, zostanie wyświetlona prośba o zmianę hasła. Informację o "starym haśle" powinna przekazać osoba tworząca konto użytkownika.

 

4.Po zakończeniu operacji nastąpi logowanie do serwisu Office. Na tym etapie konto użytkownika jest już aktywne i można już tą stronę zamknąć.

 

Strona ta umożliwia m.in. zmianę hasła lub jego odzyskanie.

 

img_wis_02

 

Zobacz również:

Połączenie do programów RemoteApp

Uruchomienie aplikacji

Uruchomienie przez stronę internetową