Sage Update > Konfiguracja uaktualnień przy pracy wielostanowiskowej

Drukuj

Konfiguracja uaktualnień przy pracy wielostanowiskowej

W przypadku pracy wielostanowiskowej aktualizację można usprawnić przez wyznaczenie jednego stanowiska odpowiedzialnego za sprawdzanie i pobieranie aktualizacji.

su_konf_w_01

 

Konfiguracja stanowisk sprawdzających uaktualnienia online

W tym celu na komputerze posiadającym dostęp do internetu:

1.Otwórz ustawienia Sage Update.  

2.Na panelu Ogólne ustaw wyszukiwanie uaktualnień online.

3.Na panelu Udostępnianie wybierz Udostępniaj aktualizacje dla komputerów offline. Poniżej wyświetlana jest nazwa komputera udostępniającego i port, dane te potrzebne będą przy konfiguracji komputerów pracujących offline.

 

Pole Udostępnij uaktualnienia pozwala włączyć/wyłączyć widoczność uaktualnień dla komputerów pracujących w trybie offline. Umożliwia to udostępnienie pobranych aktualizacji w dogodnym dla Administratora momencie.

 

Sprawdzenie i pobranie aktualizacji wykonywane jest tylko dla programów zainstalowanych na danym stanowisku.

W związku z tym, na stanowisku pracującym online należy zainstalować wszystkie programy, dla których będą pobierane aktualizacje.

 

Konfiguracja stanowisk sprawdzających uaktualnienia offline

Na pozostałych stanowiskach należy na panelu Ogólne ustawić Wyszukaj uaktualnienia (offline) a następnie podać nazwę komputera udostępniającego i port (wyświetlone na panelu Udostępnianie w konfiguracji stanowiska online).

 

Zobacz także:

Konfiguracja serwera proxy