Sage Update > Konfiguracja uaktualnień przy pracy wielostanowiskowej | | Drukuj |
W przypadku pracy wielostanowiskowej aktualizację można usprawnić przez wyznaczenie jednego stanowiska odpowiedzialnego za sprawdzanie i pobieranie aktualizacji.
Konfiguracja stanowisk sprawdzających uaktualnienia online
W tym celu na komputerze posiadającym dostęp do internetu:
1.Otwórz ustawienia Sage Update.
2.Na panelu Ogólne ustaw wyszukiwanie uaktualnień online.
3.Na panelu Udostępnianie wybierz Udostępniaj aktualizacje dla komputerów offline. Poniżej wyświetlana jest nazwa komputera udostępniającego i port, dane te potrzebne będą przy konfiguracji komputerów pracujących offline.
Pole Udostępnij uaktualnienia pozwala włączyć/wyłączyć widoczność uaktualnień dla komputerów pracujących w trybie offline. Umożliwia to udostępnienie pobranych aktualizacji w dogodnym dla Administratora momencie.
Sprawdzenie i pobranie aktualizacji wykonywane jest tylko dla programów zainstalowanych na danym stanowisku.
W związku z tym, na stanowisku pracującym online należy zainstalować wszystkie programy, dla których będą pobierane aktualizacje.
Konfiguracja stanowisk sprawdzających uaktualnienia offline
Na pozostałych stanowiskach należy na panelu Ogólne ustawić Wyszukaj uaktualnienia (offline) a następnie podać nazwę komputera udostępniającego i port (wyświetlone na panelu Udostępnianie w konfiguracji stanowiska online).
Zobacz także: