Panel Biura > Klienci > Dodawanie klienta biura | | Drukuj |
1.Kliknij przycisk Dodaj na głównym pasku narzędziowym okna.
2.(Krok 1) W oknie Kreator nowego klienta wprowadź:
•Numer NIP klienta,
•Wybierz moment przesyłania dokumentów do systemu finansowo-księgowego Sage (Po weryfikacji przez księgowość w biurze rachunkowym lub Po wysłaniu przez klienta bez weryfikacji z biurze rachunkowym)
•Wybierz Poziom opisywania faktur przez klienta,
•Wybierz Typ programu klienta (FKP - Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość, MKP - Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość).
3.Kliknij Dalej.
4.(Krok 2) Serwis pobierze dane klienta z systemu GUS. Sprawdź ich poprawność i w razie potrzeby popraw lub uzupełnij. Kliknij Dalej.
5.(Krok 3) Wybierz z listy pracownika (księgowego), który otrzyma dostęp do klienta. Później będzie można dodać dodatkowych pracowników. Kliknij Dalej.
6.(Krok 4) Podaj imię, nazwisko oraz adres e-mail użytkownika, dla którego zostanie wysłana wiadomość powitalna użytkownika. Jeśli zaznaczysz pole Wyślij link użytkownik otrzyma w wiadomości link umożliwiający wprowadzenie nowego hasła. Jeśli pole jest odznaczone, samodzielnie podaj hasło dla użytkownika.
7.Kliknij Utwórz.
8.Wykonana zostanie instalacja dla nowego klienta. Gdy proces dobiegnie końca kliknij przycisk Zakończ.