Panel Biura > Klienci > _konta klientów

Drukuj

_konta klientów

Aby dodać dodatkowe konta użytkowników dla wybranego klienta biura:

1.Rozwiń na liście konto klienta i kliknij przycisk Dodaj.

img_bro_22

2.W oknie Użytkownik klienta wprowadź dane użytkownika (imię nazwisko, adres email oraz hasło). Jeśli chcesz aby użytkownik otrzymał link umożliwiający utworzenie własnego hasła zaznacz pole Wyślij link.

3.Kliknij Zapisz.

 

Znajdujące się w wierszu klienta linki:

Edytuj – otwiera okno edycji konta użytkownika. Z okna edycji można zmienić imię, nazwisko oraz hasło użytkownika. Aby wysłać na adres email użytkownika link umożliwiający zresetowanie hasła zaznacz pole Wyślij ponownie link i zapisz zmiany.

Zablokuj/odblokuj – blokuje/odblokowuje użytkownikowi dostęp do systemu.

Usuń – usuwa konto użytkownika.