Zasady prezentacji i wymiany danych > Uruchamianie eksportu zamówień

Drukuj

Uruchamianie eksportu zamówień do Symfonia ERP Handel

W celu uruchomienia procesu eksportu zamówień, należy w panelu administracyjnym platformy B2B przejść do sekcji Wymiana danych > Eksportery i uruchomić eksporter o nazwie Symfonia. Eksporter Symfonia zbierze wszystkie zamówienia, które są gotowe do eksportu, a następnie prześle je do Symfonia ERP Handel zgodnie z wcześniej skonfigurowanymi w konfiguratorze ustawieniami. Istnieje także możliwość ustawienia harmonogramu, według którego eksporter Symfonia automatycznie uruchamia się z określoną częstotliwością. W celu skonfigurowania harmonogramu, należy wybrać Akcje, a następnie Edytuj. W polu "Harmonogram" wybierz preferowaną częstotliwość, po czym kliknij Zapisz. Dzięki temu eksporter będzie działać automatycznie, zgodnie z dostosowanymi parametrami. Uwaga Aby uzyskać informacje dotyczące działania eksportera, należy przejść do panelu administracyjnego i wybrać zakładkę Logi > Logi. W przypadku, gdy zamówienie nie zostanie wyeksportowane z jakiegoś powodu, zostanie to wyświetlone w dostępnych logach.