Panel Administracyjny > Treść | | Drukuj |
W panelu administracyjnym Twojej platformy, sekcja Treść pełni kluczową rolę w zarządzaniu treściami strony. W ramach tej sekcji będziesz mógł dostosować strukturę podstron, dodawać pliki oraz definiować optymalizację pod kątem SEO, czyli optymalizację dla wyszukiwarek internetowych.
Artykuły
Aby skutecznie zarządzać treściami na Twojej platformie B2B, udaj się do sekcji Treść i wybierz Artykuły. Ta dedykowana przestrzeń umożliwia pełną kontrolę nad artykułami, czyli podstronami dostępnymi dla Twoich klientów na platformie. Przykłady takich artykułów obejmują stronę główną, stronę z formularzem kontaktowym oraz wiele innych. Każdy artykuł jest zorganizowany w wiersze, a każdy wiersz może zawierać maksymalnie dwie kolumny, co zapewnia elastyczność w organizacji treści. W praktyce, artykuł można porównać do tabelki, w której każda komórka zawiera pewne informacje.
Tworzenie nowego artykułu
Aby stworzyć nowy artykuł, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1.Przejdź do sekcji Treść i wybierz Artykuły.
2.Kliknij na niebieski przycisk Utwórz.
Otworzy się okno z formularzem tworzenia artykułu. Wypełnij niezbędne pola, takie jak:
•Tytuł: Określ główną nazwę artykułu, na przykład "Strona główna" lub "Formularz kontaktowy".
•Podtytuł: To pole jest opcjonalne i można je pominięć.
•Ścieżka URL: Określ, jak ma wyglądać adres URL artykułu, na przykład, "/artykul", jeśli ma to być dostępne pod adresem "www.twoj-sklep.pl/artykul".
•Meta tytuł i Meta opis: To pola SEO, w których możesz wprowadzić odpowiednie meta-dane dla lepszej widoczności w wyszukiwarkach.
•Autoryzacja: Wybierz, czy strona ma być dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników (wybierz Zautoryzowany), tylko dla gości (wybierz Niezautoryzowany) lub dla wszystkich (pozostaw pole puste).
•Użytkownicy i Grupy użytkowników: Jeśli chcesz ograniczyć dostęp do artykułu dla określonych grup użytkowników lub pojedynczych użytkowników, możesz to zrobić za pomocą tych pól.
Po wypełnieniu formularza, kliknij przycisk Utwórz, aby utworzyć nowy artykuł.
Linki SEO
W sekcji Treść i pod zakładką Linki SEO znajdziesz narzędzia służące do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) na Twojej platformie. To centralne miejsce, które umożliwia definiowanie meta-tytułów, meta-opisów i innych istotnych informacji, takich jak opisy stron, dla dowolnych linków na Twojej stronie internetowej.
Dodawanie nowego linku SEO
Jeśli na Twojej stronie internetowej istnieje podstrona, dla której chciałbyś ręcznie ustawić własny meta-tytuł i meta-opis, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1.Przejdź do sekcji Treść i wybierz Linki SEO.
2.Zlokalizuj niebieski przycisk Utwórz i kliknij go.
Otworzy się okno dodawania nowego linku SEO. Wypełnij następujące pola:
•Link URL: Wprowadź adres URL, dla którego chcesz ustawić niestandardowy meta-tytuł i meta-opis.
•Tytuł: Określ tytuł lub nagłówek dla tej strony internetowej.
•Meta Tytuł: Zdefiniuj meta-tytuł dla tej podstrony.
•Opis: Opcjonalnie, możesz podać opis, który zostanie wyświetlony na wskazanej stronie.
•Opis Dolny: To pole również jest opcjonalne i pozwala na określenie opisu wyświetlanego na dolnej części strony.
•Meta Opis: Wprowadź meta-opis dla tej podstrony.
Po wypełnieniu wszystkich pól, kliknij przycisk Utwórz. Od tego momentu na wskazanej stronie internetowej będą obowiązywać zdefiniowane przez Ciebie meta-tytuł, meta-opis i inne informacje dotyczące tej podstrony.
Menadżer plików
Przechodząc do zakładki Treść a następnie wybierając Menadżer plików, można przejść do rozbudowanego narzędzia do zarządzania zasobami dostępnymi na Twojej platformie. Ten obszar pozwala na kontrolę nad różnorodnymi plikami, w tym obrazkami i innymi zasobami, które są dostępne zarówno dla klientów, jak i administratorów platformy.