Panel Administracyjny > Szablon

Drukuj

Szablon

Sekcja Szablon stanowi centralne miejsce do zarządzania wielojęzycznością Twojej strony internetowej. Pozwala na definiowanie tłumaczeń treści w różnych językach oraz dostarcza narzędzia do zaawansowanej konfiguracji, takie jak dodawanie kodów HTML do kontenerów na stronie internetowej oraz personalizację szablonów wiadomości e-mail.

 

Tłumaczenia

Aby sprawnie zarządzać tłumaczeniami treści na swojej platformie w różnych językach, w panelu administracyjnym należy przejść do zakładki Szablon i tam wybrać opcję Tłumaczenia. To spowoduje przekierowanie do widoku zarządzania tłumaczeniami.

 

Na tym ekranie zobaczysz tabelkę, gdzie każda kolumna reprezentuje język dostępny na Twojej platformie. Twoim celem będzie uzupełnienie brakujących tłumaczeń, przeglądając odpowiednie wiersze.

 

Po wprowadzeniu odpowiednich tłumaczeń w odpowiednich komórkach, nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz, co spowoduje zapisanie wprowadzonych zmian i zaktualizowanie tłumaczeń na Twojej stronie internetowej.

 

Następnie możesz kontynuować pracę nad tłumaczeniem innych treści, przechodząc do kolejnych stron tłumaczeń. Opcje do przemieszczania się między stronami można znaleźć w dolnej części ekranu, w prawym dolnym rogu.

 

Zakładka Tłumaczenia pozwala profesjonalnie i sprawnie dostosować treści na twojej platformie do różnych języków, co z pewnością pomoże Ci poszerzyć zasięg swojego sklepu internetowego.

 

Szablony mailowe

W sekcji Szablony mailowe w panelu administracyjnym Twojego sklepu internetowego znajdziesz narzędzia do spersonalizowania treści wiadomości e-mail i SMS, które są wysyłane z platformy. To miejsce umożliwia dostosowanie komunikacji do indywidualnych potrzeb Twoich klientów oraz zachowanie spójności w komunikatach generowanych przez system.

 

Edycja istniejącego szablonu mailowego

Aby dostosować istniejący szablon mailowy, wykonaj następujące kroki:

1.Przejdź do sekcji Szablony mailowe w panelu administracyjnym.

2.Znajdź wybrany szablon w widoku dostępnych szablonów mailowych.

3.Wybierz opcję Akcje, a następnie Edytuj.

 

Otworzy się okno z formularzem, w którym będziesz mógł zdefiniować własną treść szablonu mailowego, dostosowując go do swoich potrzeb i preferencji. Po wprowadzeniu zmian, kliknij przycisk Zapisz.

 

Przywracanie Domyślnych Szablonów Mailowych

Jeśli chcesz przywrócić domyślne ustawienia dla szablonu mailowego, wykonaj poniższe kroki:

1.Odnajdź szablon mailowy, dla którego chcesz przywrócić domyślne wartości, w widoku szablonów mailowych.

2.Wybierz opcję Akcje, a następnie Przywróć domyślne.

 

To pozwoli przywrócić oryginalny szablon mailowy z domyślnymi wartościami. Dzięki tym funkcjom możesz spersonalizować i zarządzać treściami wiadomości e-mail w sposób dostosowany do potrzeb Twojego sklepu internetowego.

 

Kontenery

W sekcji Szablon > Kontenery w panelu administracyjnym Twojego sklepu internetowego znajdziesz narzędzia do zarządzania strukturą HTML różnych sekcji na swojej stronie internetowej. Te sekcje mogą obejmować banery i inne elementy graficzne. Ponadto, masz możliwość tworzenia własnych kontenerów i wykorzystywania ich w artykułach na stronie.

 

Edycja kontenera

Aby dostosować ustawienia oraz treści w danym kontenerze, wykonaj następujące kroki:

1.Przejdź do widoku kontenerów w sekcji Szablon > Kontenery w panelu administracyjnym.

2.Odnajdź interesujący cię kontener, na przykład Karuzela na stronie głównej, gdzie wyświetlane są banery na górze strony głównej.

3.Wybierz ten kontener poprzez kliknięcie opcji Akcje, a następnie Edytuj.

 

Otworzy się widok edycji kontenera, który umożliwi dostosowanie umiejscowienia kontenera, pozycji (kolejność wyświetlania) oraz dodawanie lub usuwanie elementów przynależących do tego kontenera. Na przykład, w przypadku kontenera Karuzela na stronie głównej elementami są banery. W tym miejscu możesz dodawać nowe banery, usuwać istniejące, a także modyfikować ich treści. Aby dodać nowy banner do tego kontenera, kliknij niebieski przycisk Utwórz i wypełnij formularz, dostarczając informacje, takie jak zdjęcie, nazwa banera oraz inne niezbędne dane. Po wypełnieniu formularza, naciśnij przycisk Utwórz.