Panel Administracyjny > Panel główny | | Drukuj |
W tej sekcji znajdują się kluczowe informacje, powiadomienia oraz lista ostatnich aktywności dostępnych w Twoim sklepie internetowym.
Zakładka Panel główny skupia się na następujących komponentach:
•Wartość sprzedaży – ten obszar przedstawia diagram kołowy, obrazujący całkowitą wartość sprzedaży w Twoim sklepie internetowym.
•Średnia dzienna wartość sprzedaży – ten element prezentuje wykres zawierający informacje o średniej wartości sprzedaży. Po najechaniu kursorem na wykres, uzyskasz bardziej szczegółowe informacje, takie jak data sprzedaży oraz wartość sprzedaży dla każdego indywidualnego dnia.
•Zamówienia z tego miesiąca – w tym panelu znajdziesz dane dotyczące liczby zamówień z obecnego miesiąca, wraz z udziałem zamówień, które zostały przez Ciebie przetworzone, w kontekście ogólnej liczby zamówień złożonych w bieżącym miesiącu.
•Nowych klientów z danego miesiąca – w tej sekcji znajdziesz informacje o swoich najnowszych klientach z bieżącego miesiąca. Każdy okrąg reprezentuje pojedynczego użytkownika, a po najechaniu kursorem na okrąg, zostaną wyświetlone adresy e-mail tych użytkowników.
•Sprzedaż z danego miesiąca – w sekcji Analiza sprzedaży z bieżącego miesiąca znajdziesz szczegółowe informacje na temat sprzedaży w trakcie obecnego miesiąca. Obejmuje to:
oCałkowitą wartość sprzedaży
oWartość sprzedaży w trakcie przetwarzania
oWykres sprzedaży z podziałem na każdy dzień miesiąca. Po najechaniu kursorem na wykres, uzyskasz dokładne wartości sprzedaży dla poszczególnych dni.
•Ostatnia aktywność – w sekcji Ostatnia aktywność znajdziesz najnowsze wiadomości z logów platformy, które pozwalają śledzić ostatnie wydarzenia i działania w Twoim sklepie internetowym.
•Powiadomienia od Symfonia Platforma B2B – w tej sekcji znajdziesz najnowsze logi systemowe pochodzące z platformy B2B. Przykładowo, będą to informacje o dostępnych aktualizacjach oprogramowania, które są dostępne do zainstalowania. Jeśli sekcja jest pusta, oznacza to brak powiadomień.