Zmiana Administracji Chmurowej w Portal Użytkownika
Aby lepiej zaspokoić potrzeby użytkowników, przeprojektowano aplikację Administracji Chmurowej oraz dodano szereg funkcji wspomagających codzienną pracę użytkownika oraz zmieniono jej nazwę na Portal Użytkownika.
Na nowy Portal Użytkownika składają się strony:
Strona główna – zawiera sekcję Szybki dostęp z kafelkami zawierającymi linki do najczęściej używanych widoków i stron (m.in. Aplikacje i usługi, Sklep online, eBOK, Centrum wiedzy, Dokumentacja, Moje zgłoszenia). Natomiast w sekcji Ostatnio używane aplikacje znajdują się kafelki z czterema ostatnio uruchamianymi aplikacjami w Chmurze Symfonii.
Aplikacje i usługi – widok dostępnych dla firmy aplikacji i usług w Chmurze Symfonii z trzeba trybami prezentacji (Wszystkie aplikacje, Moje aplikacje, Odkryj nowe aplikacje). Dla programów Symfonii uruchamianych w chmurze znajduje sietu równieź odnośnik do zarządzania kopiami zapasowymi. Kafelki aplikacji umożliwiają uruchomienie, zakup, testowanie oraz dostęp do dodatkowych opcji (np. dokumentacja, usługi).
Centrum wsparcia – zawiera zestaw linków do stron z pomocą i dokumentacją produktów Symfonii oraz stron społeczności Symfonii.
Panel klienta – linkuje do serwisu elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) Symfonii, umożliwiającego wgląd w aktywne usługi, rozliczenia, numery seryjne produktów, pobieranie plików instalacyjnych oraz kontakt z Działem Wsparcia.
Ustawienia – grupa ustawień Konta, Firmy, Użytkowników, Kluczy API.