Portal Użytkownika > Użytkownicy

Drukuj

Użytkownicy

Widok Użytkownicy prezentuje listę użytkowników w kontekście aktualnie wybranego konta.

 

Na liście dla poszczególnych użytkowników dostępne są przyciski:

ico_edit otwiera okno podglądu szczegółów użytkownika, umożliwiające zmianę jego danych, poziomu uprawnień oraz dostępu do aplikacji i usług w ramach poszczególnych firm.

ico_usun_01 – otwiera dialog usuwania użytkownika z konta.

 

Dodawanie użytkowników do konta

Aby dodać nowego użytkownika do konta:

1.Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto, kliknij symbol koła zębatego na górnym pasku, rozwiń menu i wybierz to konto, do którego chcesz dodać użytkownika.

 

img_pu_005

 

2.W menu po prawej stronie rozwiń grupę Konto i kliknij Użytkownicy.

 

img_pu_007

 

3.Kliknij przycisk Dodaj użytkownika.

4.W okienku Dodawanie użytkownika podaj:

a.Adres e-mail dla konta użytkownika.

 

Dla podanego adresu e-mail nowy użytkownik musi samodzielnie utworzyć konto w Portalu Użytkownika aby móc się zalogować i wykorzystać przyznany dostęp.

 

b.W polu Uprawnienia wybierz czy dodawany użytkownik będzie posiadać uprawnienia Administratora czy Użytkownika.

 

Rola administratora nadaje też dostęp administracyjny w serwisie Symfonia KSeF.

 

c.W polu Dostęp do firm z rozwijanej listy wybierz firmy, do których użytkownik będzie miał dostęp.

 

img_ad_048

 

5.Zatwierdź dodanie użytkownika przyciskiem Zapisz.