Aby przejść do części administracyjnej serwisu wybierz z menu użytkownika Portal Użytkownika lub skorzystaj z linku https://app.symfonia.pl/admin/modules/settings
Po przejściu do administracji chmury Symfonii otworzona Strona główna z kafelkami szybkiego dostępu i ostatnio używanych aplikacji.
Więcej informacji - Strona główna >>
Boczne menu
Strona główna
Zawiera sekcje z linkami szybkiego dostępu do najczęściej używanych widoków i stron (m.in. Aplikacje i usługi, Sklep online, eBOK, Centrum wiedzy, Dokumentacja, Moje zgłoszenia), oraz w sekcję z kafelkami czterech ostatnio uruchomionych aplikacji w Chmurze Symfonii.
Aplikacje i usługi
Wyświetla panel uruchamiania dostępnych dla użytkownika aplikacji i usług.
Centrum wsparcia
Sekcja zawiera linki do stron z dokumentacją i pomocą dla użytkowników programów Symfonii.
Dokumentacja – strona z dokumentacją dla produktów Symfonii (https://pomoc.symfonia.pl/).
Centrum wiedzy – serwis wsparcia użytkownika (https://wsparcie.symfonia.pl/).
Społeczność – otwiera strony społeczności użytkowników Symfonii (https://spolecznosc.symfonia.pl/hc/pl/community/topics).
Głos klienta – otwiera stronę Głos Klienta na której możesz podzielić się swoją opinię i zgłosić sugestie zmian w funkcjonalności produktów Symfonii (https://glosklienta.symfonia.pl/hc/pl/community/topics).
Twoje zgłoszenia – otwiera stronę z podglądem statusów zgłoszeń do Działu Wsparcia Technicznego Produktu.
Panel klienta
Zawiera przycisk Przejdź do Symfonia eBOK czyli serwisu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK), w którym znajdują się:
•Informacje o aktywnych usługach abonamentowych w tym daty odnowienia usług, planowane koszty z tym związane oraz informacje na temat zgłoszonych rezygnacji.
•Informacje o rozliczeniach wraz z możliwością pobrania faktur.
•Aktualne numery seryjne zakupionych programów wraz z możliwością pobrania plików instalacyjnych, instrukcji instalacji i aktywacji programów.
•Indywidualny numer do identyfikacji telefonicznej niezbędny do kontaktu z Działem Wsparcia Technicznego.
Rejestracja do Symfonia eBOK jest możliwa po zakupie dowolnego produktu Symfonii.
W serwisie można zgłosić, edytować i monitorować zapytania przekazane do Działu Wsparcia Technicznego. Można również edytować dane firmy (zmiany wprowadzone w eBOK Symfonia zostają automatycznie zsynchronizowane z wewnętrznym systemem Symfonii).
Po rozwinięciu dostępne są polecenia otwierające poszczególne sekcje panelu:
•Zamówienia – prezentuje historię zamówień i rozliczeń.
•Moje produkty – prezentuje informacje na temat zrealizowanych zakupów min.: numery seryjne, bezpośrednie linki umożliwiające pobranie wersji instalacyjnych, instrukcji aktywacji czy też wyszczególnione aktywne usługi abonamentowe wraz z informacjami na temat daty oraz wartości ich odnowienia.
•Dane do faktury – dane firmy z którymi Symfonia sp. z o.o. wystawia faktury za posiadane subskrypcje i usługi.
Więcej informacji (Centrum pomocy) - opis funkcjonalności eBOK >>Ustawienia konta